با همراهی پلتفرم کارزار با جایزه دقیقه، تعداد جوایز سومین دوره جایزه دقیقه به ۹ جایزه با ارزش ۱۵۰ میلیون تومان رسید. جایزه ویژه تحلیل دادههای کارزار، با هدف تشویق پژوهشگران و تحلیلگران داده به بهرهگیری از دادههای واقعی این پلتفرم در راستای تولید تحلیلهای ارزشمند و کاربردی طراحی شده است. کارزار یک استارتاپ اجتماعی است که مأموریت اصلی آن ترویج مطالبهگری مدنی و همافزایی اجتماعی است؛ پلتفرمی امن، مستقل و رایگان برای طرح درخواستها، شکواییهها و تقدیرهای جمعی از طریق جمعآوری امضا. این پلتفرم بیش از ۲۱ میلیون کاربر دارد و تاکنون بیش از ۵۴ هزار کارزار با ۵۵ میلیون امضا در آن به ثبت رسیده است.
فرایند درخواست دادههای این پلتفرم، با ارسال ایمیل شامل توضیحات در مورد ایده پژوهش شما و دادهی درخواستی به ایمیل karzar.net@gmail.com شروع میشود و توضیحات لازم و راهنماییهای بیشتر با علاقهمندان انجام خواهد شد.
آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه که با دادههای کارزار انجام شدهاند، علاوه بر این که به صورت اختصاصی در این بخش بررسی میشوند، در بخشهای دیگر نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. از کلیه پژوهشگران، روزنامهنگاران، تحلیلگران داده، دانشجویان و علاقهمندان دعوت میشود که با ثبت آثار خود در سومین دوره جایزه دقیقه شرکت کنند.

